UWAGA: informacje bieżące z przebiegu Mazury AirShow 2013 znajdują się na Facebook Mazury AirShow
Data: 2009-06-13
źródło: Radio Olsztyn
Relacja z Rajdu po Lotniskach i Lądowiskach Warmii i Mazur - jezioro Niegocin, cz.2
STUDIO:
Wracamy do naszego reportera, ktory uczestniczy w Lotniczym rajdzie po Warmii i Mazurach. Michal Porycki...
Kliknięcie na ikonkę powyżej uruchomi odtwarzanie relacji.
Na to liczymy, i czekamy na kolejne relacje. Z Michalem Poryckim uslyszymy sie po godzinie 11tej.
Mazury AirShow
Aeroklub Krainy Jezior to Aeroklub Regionalny realizujący zadania statutowe Aeroklubu Polskiego. Od 1999 roku skutecznie pełni funkcje zarządzającego lotniskiem Kętrzyn Wilamowo i organizatora licznych imprez lotniczych - krajowych oraz o szerokim wydźwięku międzynarodowym. Za organizację licznych imprez i popularyzację lotnictwa, AKJ w 2005 roku otrzymał honorową nagrodę "Błękitne Skrzydła" przyznaną przez Krajową Radę Lotnictwa i redakcję Magazynu Lotniczego "Skrzydlata Polska". W 2009 roku Minister Sportu i Turystyki w uznaniu wkładu w inicjatywy wzbogacające ofertę turystyczną Mazur, wyróżnił AKJ Honorową Odznaką "Za Zasługi dla Turystyki". Od listopada 2009 r. siedziba biura AKJ mieści się w Giżycku.
FlyTour
Fundacja "Military Park" jest inicjatorem i konsekwentnie tworzy na byłym lotnisku super tajnej Kwatery Hitlera Kompleks Edukacyjno-Historyczny, którego celem m.in. jest tworzenie aktywności służącej promocji - popularyzacji obronności, gromadzenie i eksponowanie bojowego sprzętu wojskowego oraz organizowanie ciekawych inicjatyw proobronnych - atrakcyjnych dla sympatyków wojskowości.
Aeroklub Krainy Jezior za imprezy lotnicze został wyróżniony w 2008 roku statuetką "Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur". Prestiżowa nagroda przyznawana jest corocznie w konkursie organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, we współpracy z redakcjami "Gazety Olsztyńskiej", "Dziennika Elbląskiego" oraz Polskiego Radia Olsztyn. Kryteria brane pod uwagę przy jej przyznawaniu to: jakość obsługi, zgodność usługi z oczekiwaniami klienta, innowacyjność, konkurencyjność, opinie odbiorców, usługi dodatkowe oraz promocja regionu poprzez usługę.