|
|
UWAGA: informacje bieżące z przebiegu Mazury AirShow 2013 znajdują się na Facebook Mazury AirShow
|
Iwona Doroszko-Bigda
Koordynator Projektu FlyTour & PR |
|
e-mail: i.doroszko@mazuryairshow.pl |
tel./fax: (89) 752 45 21 |
|
Lotnisko Kętrzyn Wilamowo
KETRZYN WILAMOWO AIRFIELD
Aeroklub Krainy Jezior
THE LAKE DISTRICT AEROCLUB |
|
e-mail: port@lotniskoketrzyn.pl |
tel.: +48 752 45 21 |
fax: +48 89 752 30 31 |
FORMULARZ KONTAKTOWY
|
|
|
|
Aeroklub Krainy Jezior to Aeroklub Regionalny realizujący zadania statutowe Aeroklubu Polskiego. Od 1999 roku skutecznie pełni funkcje zarządzającego lotniskiem Kętrzyn Wilamowo i organizatora licznych imprez lotniczych - krajowych oraz o szerokim wydźwięku międzynarodowym. Za organizację licznych imprez i popularyzację lotnictwa, AKJ w 2005 roku otrzymał honorową nagrodę "Błękitne Skrzydła" przyznaną przez Krajową Radę Lotnictwa i redakcję Magazynu Lotniczego "Skrzydlata Polska". W 2009 roku Minister Sportu i Turystyki w uznaniu wkładu w inicjatywy wzbogacające ofertę turystyczną Mazur, wyróżnił AKJ Honorową Odznaką "Za Zasługi dla Turystyki". Od listopada 2009 r. siedziba biura AKJ mieści się w Giżycku.
|
|
|
Fundacja "Military Park" jest inicjatorem i konsekwentnie tworzy na byłym lotnisku super tajnej Kwatery Hitlera Kompleks Edukacyjno-Historyczny, którego celem m.in. jest tworzenie aktywności służącej promocji - popularyzacji obronności, gromadzenie i eksponowanie bojowego sprzętu wojskowego oraz organizowanie ciekawych inicjatyw proobronnych - atrakcyjnych dla sympatyków wojskowości.
|
|
|
Aeroklub Krainy Jezior za imprezy lotnicze został wyróżniony w 2008 roku statuetką "Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur". Prestiżowa nagroda przyznawana jest corocznie w konkursie organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, we współpracy z redakcjami "Gazety Olsztyńskiej", "Dziennika Elbląskiego" oraz Polskiego Radia Olsztyn. Kryteria brane pod uwagę przy jej przyznawaniu to: jakość obsługi, zgodność usługi z oczekiwaniami klienta, innowacyjność, konkurencyjność, opinie odbiorców, usługi dodatkowe oraz promocja regionu poprzez usługę.
|
|
|